Ftsyldrm hormonal değişimler farklı ruh hallerine sürüklüyor insanları, kendinizi rahat ettirmeye çalışın, düzenli uyku, yürüyüşler, açık hava, dengeli beslenme, meyve özellikle, arkadaşlarla dertleşme, hamilielikle ilgili araştırmalar yapmak ufak ufak.. hiç biri olmuyor ise uzman desteği.. şöyle ki.. tüp bebek ile hamile kaldım :) zaten ilaçlarla hormonlarım gıdıklandığı için o değişiklikler vardı bende ama sanıyoeum 8-22 hafta arası bir yerlerde, öyle iyi hissetmeye başladım ki anlatamam !!! 40 yaşımdayım, gayet de keyifli bir hayatım var, panik atağım yok ama kaygıları olan biriyim, olağan dışı bir olay karşısında kafam kötü olasılıkları hesaplamaya meyillidir, sürekli risk hesaplamaya çalışan saçma bir beyin bölümğm var, insanları umursarım, kırmak istemem, bşrşne bir şey dediğimde üzülecek mi acaba diye kendimi yerşm normalde.. ama hamileyken.. artık ne mis gibi ne deli ne güzel hormonlar ise, ben çokt emiz, kaygısız, rahat ve aşırı mutlu bir hamilelik geçirdim. Hayatımın en mutlu periyodu idi sanırım. Ve hamiellşkte de öyle fiziksel sıkıntı çekmedşm, midem bile bulanmadı benim :)))) hiç numlara takılmayn zira yalın vir tarihte offf süper hissdiceksiniz :)) o değişen ve durmadan yükselen hormonların da tadını çıkartın zira doğumla beraber normale dönmeye başlıyor insan :))) keyifli hamilelikler dilerim :)))