Gizemlibirisi Kahyaasena bence değil.dogumda da sıkıntı olmadı yani.devlet Hastanesi’nde doğum yaptım.yani lavman olmasa da olur.
arastiricianne Linasel ağrısız ishal olduğunuzu düşünün normalde altınıza bez koyup yapın diyorlar ama ben sancı hissetmediğim için wc gidip yaptım 🤭