Kahyaasena Kızlar normal doğum da lavman yapılıyor mus öyle duydum gerçekten varmi böyle bir şey biraz tedirgin oldum bu konuda
arastiricianne Kahyaasena ilk doğumumu yaptım 16 gün önce evet yapıldı acıtmıyor doguma yakın için boşalsın die yapılıyor bebek zarar görmesin die
melisa_kas Kahyaasena sorma ilk gebeliğim benimde ve biran önce doğurmak istiyorum artık belki bir çırpıda biter hepsi die🥹🥹🥹
Kahyaasena PrensesAnnesiiiiiiiii makat dan içeriye sıvı verioalr ishal edip bağırsaklarını boşaltıyor mus
melisa_kas doğumdan önce bağırsakların boşalması rahatlaması için ilaç diyelim. alttan yapıyorlar. doğumda ıkınırken sorun yaşamamak için
Nuryavuz lavman da utanmak dışında başka bi sıkıntı acı olmuyor, sezeryandan sonra oldum bende hemşire geldi o yaptı eşim yapsa olmaz mı dedim abla bu bizim görevimiz rahat ol sıkıntı yok dedi gülerek yaptı ve gitti :)
Linasel arastiricianne yapıldıktan sonra direk tuvalet ihtiyacı mi geliyor bide ishal gibi mi çıkıyor
arastiricianne Linasel ağrısız ishal olduğunuzu düşünün normalde altınıza bez koyup yapın diyorlar ama ben sancı hissetmediğim için wc gidip yaptım 🤭
mzyynkbra Ben normal doğum yaptım 22 saat sürdü öyle birşey yapılmadı canım şehir hastanesinde oldu doğum
Kaderisi İster normal doğum ister sezeryan ikisinde de yapılıyor ben sezeryan doğum yaptım doğumdan 1 saat önce yaptılar 20 dk tut kendini sonra gidebilirsin demişlerdi zaten 10 dk dan sonra bastırıyor tuvalet ihtiyacı
Gizemlibirisi Kahyaasena bana yapılmadı.zaten sancı gelmesiyle doğum olması saatler sürdü.kac defa lavaboya gittim geldim.bisey de yiyemiyor insan. Lavmana gerek kalmamıştı.hatta altıma yaparım ikinirken dedim ,yap dedi ebe :))
Gizemlibirisi Kahyaasena bence değil.dogumda da sıkıntı olmadı yani.devlet Hastanesi’nde doğum yaptım.yani lavman olmasa da olur.