Ben de kontrole gidiyorum. Kimse bana bebek kaç kg ymüş diye sormuyor. Eşim genelde zaten yanımda oluyor da. .annemler arkadaşlarım vs gelişimi nasılmış bir sorun var mı derler. Doktor herşey yolunda dedi derim . çok şükür derler .
Yani doğan bebeklerin bile kg su farklılık gösteriyor aynı ayda olsa bile. Kafanıza böyle şeyler takmayın.