Kızlar benimde geçen hafta 50 CC yüklemeden sonra tokluk şekerim 178 çıktı ve diyet önerdi doktorum bir haftadır diyet yapıyorum bugün sağlık kabininden ölçüm yaptırayım dedim tokluk şekeri 183 çıktı, diyet hiç mi işe yaramıyor yada bu şekerin bebeğe zararı nedir iyice kafaya takmaya başladım ben,çok mu yüksek sizce?