zehrafisekci 32-33 iki kez oldum ölüm gibi 😃😃bak kendini kasmadıgın sürece okey belki azdır ama ben kasmadıgım halde acıdı canım doktorum üstüne bunu doğum da her saatte 1 yapacağız dedi muhteşem motive oldum. 😂😂bugün yine randevu vardı doğum yapacağım hastane de isterseniz yapalım bugün mecburi değil dedi,aman yok istemem dedim.😀