13+5 haftalıgım arkadaslar. Bugun doktor kontrolum vardı. Doktora özellikle sordum oruç tutmamda sakıncs varmı diye. Oda artık bebeğin benden beslendiğini, AÇLIK değil ama SUSUZLUK olacagı icin önermedi. Bebek susuz kalır gelişim geriliği olabilir dedi. Ne kadar iftar sahur arası su içsende tuvalete gideceğin için faydası olmaz tutma dedi. Bende tutmayacagım.