Mlkbskc şimdiye kadar hep tuttum orucumu, ama sırf kendimi düşündüğüm için de bebeğimi riske atamam, bencillik olur. Sonuçta evlatlarımız Allahın bize emaneti🤲, onlara iyi bakmak da bizim boynumuzun borcu.Allah bu konuda zaten bize kolaylık sağlamış, inşallah doğduktan sonra telafisini yaparım.