_ndam1llas Adetime 15 gün var çizginin bir tanesi silik sizce gebelik varmıdır  https://share.icloud.com/photos/0e1hrgl4AEjtFEG2Ap-zG2PJw
Sevgi56 _ndam1llas ilk beş dakkada mı çıktı, bukadar erken sonuç vereceğini düşünmüyorum adetine daha çok var
mommyinthefuture _ndam1llas 15 gün varken testte çıkması tıbben çok mümkün değil. Ancak şöyle bir durum da var. Üstüne görme olayı yaşamış olabilirsiniz. Son adetiniz nasıldı yoğun mu leke şeklinde mi? Bi de ne kadar sürdü?
_ndam1llas mommyinthefuture mommyinthefuture şöyle söyliyim bi rahatsızlık üzerime doktora gittim ultrasyon sonucum temiz oldugunu ve yumurtladığımı söyledi daha sonrasında korunmasız ilişki yaşadık birkaç gün sonra adet oldum normalde 5 gün sürerdi ama sadece bir gün oldum diğer günler lekelenme tarzında oldu 3 gün gile sürmedi bitti sonrasında birkaç kez yine korunmasız oldu dogurganlık yüksek olduğu zaman bu testimi de sabah ilk idrarla yapmıştım
elifff_17 _ndam1llas eger boyleyse yerlesme kanaması gibi olmus ve bu test 5 dk icinde çıktıysa evet hamilesiniz :))
AnnesiyimM53 _ndam1llas evet böyle olunca hamile olunuyo görümceme de aynısı olmuştu hamileydi kan tahlili ver yarın acile git
E6366 Bende 1 saat önce yaptım adetime 6 gün var normalde ama bel ağrısı ve yumurtalık ağrım var çok ince bir çizgi var kan versem mi diye düşünüyorum
_ndam1llas E6366 inşallah vardır :) benimde bir haftadır çok fazla bel ağrım var birde karnımın alt kısmı ağrıyor koku hassasiyetim var bugün gögüslerimde ağrıyor pazartesi kan vermeyi düşünüyorum
nur_mom Bende oğluma bu şekilde silik çizgiyle öğrenmiştim. Sizinde aynı boş yere umutlandirmak da istemem ama bence hamilesiniz 🥰