Ozlm7 canım ben de çok kortum benim kanamam adet kanaması gibi birden boşaldı resmen çok korktum ama bebeğim iyi çok şükür akşam pihtı gibi geldi ve rengi kahvereNgiye döndü şu an yok denecek kadar az kahverengiden korkma 8 haftalıkken ben de aynısı yine olmuştu iki gün hastanede yattım bebelerimiz nazlı☺️ kızımın zamanında hiç böyle bir şey yaşamadığım için en ufak bir şeyde panik oluyorum ister istemez cinsiyeti kız olursa nazlıcan koyacam artık☺️