Yagmur_kaya Bence çok bir şey almayın bana doktorum yenidoğan bir şey alma olmaz dedi bebek iri doğabilir çünkü. En en ihtiyaç olan israf olmayacak şeylere yönelin. Benim yeğenimden kalanlar var daha bir iki kez giyip kaldırılan hiç giyilmeyen şeyler. Onlara ek bir iki bir şey aldım sadece çünkü çook çabuk büyüyorlar. Belirlediğiniz marka yenidoğan bezi, tırnak törpüsü, konak için doğal keçi kılı tarak, şampuan, yağ, pişik kremi, deterjan alın. Benim aldıklarım bu şekilde, bir de sizin ihtiyaçlarınız var tabii☺️