Busra4598 ohoo öyle herşeyi tek tek söylemiyorlar ki şu yasak bu yasak diye zaten kimyasal olduğunu ve zararlı olduğunu bir çoğumuz biliyoruz birazda bizim mantığımıza bırakıyorlar demek ki bende elimden geldiğince duş jeli dedorant parfüm kullanmamaya çalışıyorum sadece bize değil ozon tabakasına da zararı var bu tür kimyasalların