Selisscee benim baş aşağı bebek. Ayakları genelde sağ kaburgamın altında. Ama hala rahat değilim ben nefes aldığımda hala yetmiyor gibi. Yemeklerden sonra falan hala çatlıycak gibi oluyorum. Göğüs altı dolu ama çevremdekiler öyle deyince aklım karıştı. Bide akşam üstü gaz sancım oldu aha dedim sancı tuttu psikolojik olarak çok etkiliyorlar ya😅😅