Oznr001 valla bana da normal geliyor hala kursağım dolu ama arkadaşa foto attım düşmüş dedi, annesine göstermiş düşmüş demiş. Benimde görümcemin kaynanası falan hep düşmüş dedi. Bilemedim bende. Kursakta boşluk olursa düşmüş oluyormuş. Ama benim dolu hala bana göre yani elimi koyduğumda hala düz durmuyor parmaklarım falan eğimli.