Asilinannesi16 Yagmursnr 2 hafta önce banada oldu düzenli sancım çıktı nst de yatış verdi hemen doktorum erken doğum olmasin diye bi doktora gidin düzenli ve sık kasılma varsa doğum baslayabilir haftanizda gelmiş ihmal etmeyin 🙏🏻
Yagmursnr @Mello29 ay çok soru sordum ama ya sanki böyle ayaktayken çok hissetmiyorum gibi öyle mi oluyo 😁