Yagmursnr benim de yanmamıştı , agrı aızı yoktu ondan ben de bebek sanmıştım , 32.haftamda oldu, açılma var mı diye hemen bakto 3 gğn gittim geldim gözetimde kaldım , erken dogum tehlikesi var demişti doktor sonradan düzelmişti Allah tan. Şuan gitme şansın yoksa ayaklarını uzat yat. İş güç yapma. Ama bana kalırsa 38.haftanmış bir git doktora derim yine de