Ahsenveannesi anlatamazsn bosver 😀 ilk gebeligim 27 haftalık plasenta dekolman ile kaybettim ve nerseyde her hafta bazen haftada 2 defa bile girdigim oluyor acaba usg zararli diye tutturanlae dekolman olsalar o usgden 1 dakika ayrılmak istemezler ben zararlo diye girmesem belki ben bile ölüp gidicem takmislar usg zararli zararli turkiyenin en iyilerine gidiyorum 1 taneside zararli demedi. Kaybettiğim gebeliğimde ki gerizekali doktorum usg zararlı diyip dururdu dekolman oluyordum adam gibi bi baksaydi belki hersey daha farkli olurdu tabi takdiri ilahi ama insan yine de doktorda da suc buluyor