Ysn yazdigimi tekrar okur musun? Usg ile ilgili olmadigini zaten belirttim.bunu dip not gecmemin nedeni 2. Gebeligimde dr a basladigimda ilk gebeligimi anlattim. Ve o da tedbirli gidelim usg iyi bisey diil dedi. Ama ilkinde devlet hastahanesine 10 15 gunde bi cagiriyordu. Ne kadar hasta o kadar cok katki payi