0Iremssyl Sennuraslmelek evet sezaryen benim. Kızım makat geliş ve çatı darligim var bu sebepten sezaryene karar verdik doktorumla. Normal veya sezaryen takıntım yok kızım ve benim için hangi yöntem uygunsa o olmalı ☺️ her yol onlara çıkıyor ☺️❤️