Benimde 24.haftsda aşağı döndü ve asla değişmedi rahim incelmesi bile yasadik iğne ve progestanla şuan 30 haftalık olduk şükür ama hiçbir iş yapmiyorum yanımda annem kalıyor ikinci gebeligim ayrıca ilk hamileliktede böyleydi bende korkuyorum ama dua dan başka çare yok 😌 Allah’ım vaktinde doğum yapmayı nasip etsin ins.