Krasivyy Zeynozeyyo hiç alakası yok canım düşükten sonra bi adet görmen yeterli ben düşük yaptım bi adet gördüm üstüne hamile kaldım ve şu an çok şükür herşey yolunda
Mervesmsk Habis07 daha belli değil doktorum bi sıkıntı olmayacagını normal dogum yapabilecegimi söylüyo
Habis07 Zeynep38 canm kuzenimde iki kez yasadı 16-17 haftalarda doktordan geldi hersey iyi deidler bebek evde dustu rahm agzı acılmıs serklaj olmalı bence sende bdahaki gebelgnde cok iyi b doktor bul ben her muayenmde alttan uzunluk bakdırıyordum