Zeynep38 ben 3 dusuk yaptim Ama hic biri 3 ayi gecmedi Allah sabir versin Ama umudunu kaybetme cok zor herkesin imtihani farkli, esin yaninda destekse o bile cok guzel cunku yalniz atlatmak cok zor.
Simdi 20 haftalik hamileyim Ama her zaman tetikteyim cok korkularim var. Allah gercekten yardimcimiz olsun.