Bendede kimse Yok. Ama Allah cok büyük. Bütün işimi her zaman kolaylaştırıyor. Kendi kendime evlendim. Kendi kendime hamile kaldım. 8. Ayıma kadar çalıştım. Yeni Doğum iznine çıktım. Herşeyimi tek başıma yaptım. Kendim doğurup kendim bakacağım. Bundan dolayı mutsuz değilim çünkü biliyorum Allah güç kuvvet veriyor. Yardım ediyor. Bu hayatta hiç bir şeyin garantisi yok. Evlendim şehir değiştirdim geldim ne arkadasım var ne komşum. Evin işi telefon televizyon derken zaman geçiyor. Çok şükür elimiz ayağımız tutuyor muhtaç değiliz. Kimseye ihtiyacımız Yok. Şimdi minik Tatlı bebelerimiz oluyor daha yalnız kalmayız 😊