14+5 ama hala berbat bir halim var 4. Gebeliğim ilk ikisini hiç anlamadım daha doğrusu çok küçüktüm yaşayamadım şimdi sanki 2. Ye hamileyim ama berbat günlerim var pişman oldum ya hamile kaldığıma çok pişman oldum Rabbimin gücüne gitmez inşallah ne olur kusura bakmayın arkadaşlar ama evi nefret ettim gidecek kimsem yok annem isranbulda komşu arkadaş hiç kimse yok 15 senelik bi dostum vardı oda beni eltime sattı 🙁 kötü zamanımda yanımda kimse yok 🙁 moral istiyorum koku koku sigara kokusu eşim laftan anlamıyor evde içme diyorum içiyor odama 3 aydır giremez oldum 🙁 ne zaman geçecek yada geçicekmi ne olur moral depresyona gidiyorum sanırım