Gamzegll 33+5 ikizlerim 23 gün kaldılar ve dediğiniz gibi son 2 gün haberimiz oldu çıkıcağından, taburcu kelimesini ağzına alan yoktu. Bir şey deriz gün veririz ama 1 gün daha kalmaları gerekse sonra siz korkar endişelenirsiniz demişlerdi. Ben medipol megada doğum yaptım. Her gün görüşe gittik sadece pazar günleri olmuyordu. Hep kucağıma verdiler ( solunum sıkıntımız yoktu) son 8-9 gün de emzirmeye gittim tabi emziremedim ama baya çalışma yapmış olduk son 4-5 gün emzirdim sonra da taburcu olfuk. Şimdi emzirmekle meşgulüm bir oğluşumın işlemleri tamam diğerne başladım 🥲 allahım size de sağlıkla taburculuklsr nasip etsin 🙏🏻🙏🏻