Kızlar merhaba bebeğim 31+4 te doğdu şuan 23 günlük hala küvezde tutuluyor solunum sıkıntısı var. Erken doğum yapan var mı bebeği küvezde olan o süreci yaşayan sütü gelen gelmeyen daha sonrasında küvezden çıktığında ilk emzirme döneminiz nasıldı neler yaptınız