MerveS697 merhaba ben de iki gün önce yıkamaya başladım. Önce 40 derece 1 buçuk saatlik bir programim var onda yıkıyorum, sonunda ekstra bir de durulama yapıyorum. Deterjan kalıntısı fln olmadığından emin olmak için. İlk yıkamayı böyle yapaym dedim sonra normal tek seferde yıkar bitiririm 😊