Nurhayat1212 ilk haftalarda benim de özellikle kasıklarımda ağrılarım oluyordu ama zamanla geçiyor. Lekelenme olmadı ama doktoruna mutlaka söyle bu durumu önemsiz bir durum da olabilir bebek yerleşmeye çalışırken bazen hafif lekelenmeler olabiliyormuş ama sen yine de doktoruna söyle dediğim gibi. Cinsiyet için de biraz sabııır 😂😂