gzl_2320 kız ben 13 haftalıkken evde çikolatalı ekmek yedim öyle çıktım hastaneye girdim kinder yedim öyle girdim popişini bize dönüp uyudu doktor çık dolaş biraz daha ye gel dedi 15 dk yürüdüm tekrar kinder yedim su içtim ama dönmedi, dün 14+1de öylesine muayeneye gittim girmeden hemen 5dk önce de poğaça yedim ve meyve suyu içtim cinsiyeti için pek umutlu değildim yine de doktora sordum bacak arasını görebilir miyiz diye doktorda sormamı beklercesine direkt erkek dedi ve kıpır kıpırdı herhalde keyiflerine bağlı bi durum bu