NobleMom Kızlar üç gün önce geldi makinem. Ben almadan önce çok kararsız kalmıştım. O para eder mi acaba diye ama çevremdeki memnuniyet seviyesi arşı aşınca bende aldım. Gelmeden bir gün önce kendi süpürgemle evin her yerini süpürdüm dip bucak. Temiz evden ne kadar toz çıkaracak diye merakımdan sırf.. ertesi gün geldi aşkım ve bütün evi tekrar süpürdüm çıkan toza hayret edersiniz😳 kübür gibide değil bildiğiniz kum gibi tozlar çıktı yarım hazne 🙈 vallahi temiz titiz bir hanımım evde çocuğum da var dikkat ederim temizliğe ama bu dyson başka birşeymiş. Bir o kadar tozda yataklardan koltuklardan çıktı yaaa resmen toz toprak içinde yaşıyormuşuz 😅 Çocuklu evlerde şartmış yani onu anladım. Benim gibi tereddüt eden arkadaşlar varsa diye tecrübemi paylaşmak istedim asla düşünmeyin alın aldırın ❤️❤️❤️
Busel NobleMom Hahah Ay bu şoku bizde yaşadık sen gibi, kablolu dysonla evi supurduk 24 saat geçmeden şarjlı olan geldi onunla evi supurduk ve çıkanlar… Hele yatak ve koltuktan cikan tozlar hayatımın şokuydu her gün ev süpüren biri olmama rağmen o pislik nereden nasıl çıktı bilmiyoruz biz😂
FatmaAselinAnnesi_60 NobleMom kocama gideyim de bari romantik sofra hazırlayayım erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer derler sonra süsleneyim püsleneyimm iki cilve dyson aldırayım sjbfyık birtek bnm yok galiba 🤣
Findukli_Lokum NobleMom hayırlı olsun, hangi model aldınız? Şarjı tam doluyken ne kadar süre gidiyor, bütün evi tek şarjda süpürebiliyor musunuz? Bir ara çok bakındım da 7 dk yazmıştı biri yorumlara 7 dakikaya sadece koltuğu mu süpürücem diye vazgeçmiştim 😅
Minikkoalam11 NobleMom ne zamandır benimde aklımda almak istiyorum hangi modeli aldınız acaba ? Bi de nerden ne kadara aldınız?
NobleMom Busel yaaa hiç sorma V15 aldım bende kendimden tiksindim resmen 😂🙈 o değil de geldi geleli hergün süpürüyorum hergün öyle toz çıkıyor iyi alerji felan olmamışız şansa 😅bende çok dikkat ederim evimin temizliğine ama bizim önceki makinalar çekmiyormuş demekki 🤷🏻♀️
Busel NobleMom kiz hele o lazer başlık ajshahshsv yemin ederim delirtmeye çok müsait V15 aldım bende iki kedisim var düşünmeden aldım bebek yakında gelecek diye her gün supurdukce strese giriyorum😂
dilinkopsunemi-bisus NobleMom kanka tavandan toz yağıyodur ya 😂😂😂😂 tavan süpürme aparatı çıkarsa valla alırım 😂😂😂
-_Esra_- cidden çok iyi bir süpürge o kadar etmez demeyin arkadaşlar toz içinde yaşıyormuşuz resmen.. rlffşfşfş
NobleMom -_Esra_- sorma yaaa cidden halılar koltuklar yataklar sandalyeler felan derken 4-5 hazne kum boşalttım resmen🙈 böyle devam ederse inşaat sektörüne kum pazarlamaya başlıcam 😂😂 aayyy utandım 🙈🙈
Busel Berel06 yok hayır o olay bizde çok karışık eşim inatla kablolu aldı bende dedim ki şarjlı alalım bak daha kolay olacak evim dubleks benim çünkü sonra ikisini aldı kendi inadına ilk kablolu geldi tüm evi onla supurduk oda çok güzel çıkardı herseyi ertesi günde şarjlı olan geldi ve büyük ihtimalle kablolu aldığına pişman oldu kabul etmiyor 😂 ama kabloluyu da kullanıyoruz büyük evimiz çünkü eski kablolu supurgem bozulmuştu. Büyük temizlikte kabloluyu kullanmaya karar verdik şarjlı hep elimin altında olsun diye istiyordum öyle kullanicam zaten. Kablolu ile sarjlinin arasında çekim gücü var evin küçükse ve kedin yoksa sana çok yeterli olacaktır canım
Busel NobleMom kendimi supuresim geliyor 😂 uzerimizdeki kedi tüylerini bile şahane çekiyor birde bana hiç ağır gelmedi ağır diyem çok
NobleMom Busel benim evim net 120 m2 ne çok büyük ne çok küçük. Tüm evi detaylı süpürmem 30-45 dk arası sürüyor. Ama hiç yorulmuyorum bilemedim 🤷🏻♀️ tabi arada kol değiştiriyorum ama öyle çok ağır denecek bi ağırlığı yok bencede👍🏻
NobleMom FatmaAselinAnnesi_60 zararın neresinden dönersen kardır şekerim bişey kaybetmedin hemen aldır 😂şaka bi yana cidden alınması gereken bir şey 👍🏻
Busel FatmaAselinAnnesi_60 ona karşı kullanabilrcegin koz varsa kullan ben kedilerden vurdum😂 tüyleri çok dökülüyor bir kediyi kestirmeye 500 tl para istediler bizde var 2 kedi 2 ayda bir tüy kestirmeye para mı dayanır git taksit öde daha iyi dedim😂😂 kedilerimde strese girmez en azından dedim kalbinden vurdum😅
NobleMom Findukli_Lokum V15 aldım ben çok memnunum. Ne 7 dk sı saçmalamış 😅 makinanın üç farklı güç modu var. Eko auto güçlü olmak üzere. Ekonomik modda hiç süpürmedim onda 2 saat aralıklıs süpürseniz gene bitmez muhtemelen 🙂 ben evi süpürürken auto modunda süpürüyorum. 45 dk temizlik yapıyorum dip bucak %75 şarj kullanmış oluyorum genellikle. Sıfır şarjla bitirmedim hiç ev temiliğini. Güçlü modda çok şarj yiyor ama. Acayip güzel çekiyor güçlü modda. Ben yatak koltuk süpürürken bu modu kullanıyorum. Benim yatağım baya büyük ve enli. Yarım saat yatağımı yastıklarımı yorganımı süpürdüm tam işim bitti şarjda bitti 😂 bence gayet yeterli sarj süreleri👍🏻