Eğer yapragın sertse pişirmeden önce kaynar suda beklet yumusasın.içini çigden yapıyorum pişirmiyorum hiç,patlamaması için aşırı sıkı sarmıyorum.tencere tabanına yaptak seriyorum 2-3 sıra yanmasın diye.yaprakların üstüne yağ,nar ekişisi,limon dilimi koyup yarısına kadar su koyuyorum,kaynayana kadar altı açık,kaynayınca mum ışığı gibi..kontrol ede ede