Mincik Turna44 ah canım evladım cahil bir ananın kucağına düşecek😂 ebe zıbın yazmasa bilmeyecektim hiç ne olduğunu. Allahtan gerek yokmuş. Hem annem de ebe zaten lazım olsa o alırdı
Turna44 Mincik ☺️☺️benim 3. Gebelik. Ama 10 sene ara verdim bende çoğu şeyi unutmuşum valla ilk miş gibi heyecanlı ve tecrübesiz hissediyorum kendimi😀
Mincik Turna44 maşallah Allah bağışlasın 🥰 inşallah yine sağsalim kucağına alırsın 🙏🏻 ya gebelikle bebekle ilgili çok fazla şey olunca insan şaşırıyor😂
Binnur-cam Mincik bende çıtçıtlı zıbın kısa kollu koydum 2 3 tane alt üst takım aldım işte aynen zorr ama çok güzel yaa minik minikkk zevkle hazırladım kendime okadar özenli valiz hazırlamam valla 🤭
Mincik Binnur-cam 🙈🙈 ayy ben de öyle çok özendim özel mavili ayıcıklı hurçlar falan aldım içine doldurdum😂 kendi geceliklerimi ütüsü bozulmasın diye daha koymadım ama bim poşetine falan koyarım artık😂😂
Binnur-cam Mincik bende trendyoldan valiz düzenleyici hurçlar vardı onlardan aldım 2 tane iyi oldu onların içine koydum amann bozulsun ütüsü üstüme giyince açılır üstümde 🤣🤣🤣🤣
Seval2468 Mincik iç zıbın böyle oluyor yani ilk oğlumda ben böyle almıştım ve çok rahat etmiştim kafadan geçirmek gerekmedigi için giydirmesi kolay oluyor
nilsmomy Mincik alttan çıtçıtlı body koyabilirsiniz ben öyle yaptim uzul kollu koyarsanız iyi olur yenidoğan çok üşür
Teyibe @Mincik iç zıbın sadece 10 lu hastane çikislarinda var 5li takimlarda yok bende 2 tane ayri aldim