Mincik aslında bunu normal zıbının üzerine giydirip, üzerine hastane çıkışı giydiriliyor, bazı hastane çıkışlarında oluyor, alacaksan da çok alma 2 tane alsan yeterli çok kullanılan bir şey değil. Bende sadece 1 tane vardı onuda sadece hastanede ilk giydirilirken giydi, daha sonra bir daha da giydirmedim