Yesraan elifcicek_07 Allah’ım ne muradın varsa versin kuzum gerçektende annelerin hakkı odenmezmis bunu öğrendim o sancilar çok fenaa rabbim kolay kurtarsın cümlemizide.🤲🤲🤲
Zynpbr00 Yesraan Burdan heyecanlandım. İkınırken kakanı yapar gibi ikınacaksin. 6 cm ye geldiysen iyi şukur az kalmiş. Hepsi geçicek merak etme
Zynpbr00 Yesraan Her sancı geldiğinde sakinve nefes al ver. Karnına beline sıcak su tut. Varsa zemzem iç. Beline masaj yap. Her aancı geldigunde çomel tuvalet pozisyonunda. Ve pozitif olmaya çaliş olur mu. Hepsi gecicek birkaç saat sonra yavrum kucağinda İnşallah:) Allah yardimcın olsun
YagmurAnnesi Yesraan bana 5 cm açılma var dendi her sancıda merdiven indim çıktım bacaklarımı aça aça yürüdüm 2 saatte doğum yaptım canım. senin açılman daha fazla hareketsiz kalma ❤️
Dolphin16 Benim ilk önce kusma ishal başladı sonra sancılarım başladı hastaneye gittim nişan geldi hemşire suyumu patlattı . Kişiden kişiye değişiyor cnm
Yesraan hayalperest2310 oldu canım 6 cm aciklikla hastaneye geldim ama sonrası fena 4 cm açıklık ,4 saate geldi suni verdi doğum anındada zaten catalda bir bağırdım bir ikinmayi zaten sorma içten dıştan dikiş var.
hayalperest2310 Yesraan ayy çok geçmiş olsun canım Rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah inşallah en kısa zamanda toparlanırsın 🤲🤲🤲
Elfeda HtcAksy benimde rahim ağzı 12mm kısa dediler ve 1cm açıklık var erken doğum diyorlar sizin kaç haftalık ben 33 oldum bugün
HtcAksy Elfeda cuma randevuda acilmamin 2-3cm oldugunu söyledi. Bgn 36+1 olduk. Artik ne zaman gelirse ama karnimin sertlesmeleri fazlalasiyoe arada ince ince belimde agrimaya basliyor. Karnimda agriyoe hafif hafif. Hepsi düzensiz ve gelio gidio
Elfeda HtcAksy haftanız baya büyükmüş inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bu rahim ağzı kısalığı ve bir cm açıklığı ilk ne zaman öğrendiğinz
HtcAksy Elfeda rahim agzi kisaligi 30+2 de. Iki hafta hastanede kaldim, iki doz ciger gelistirici oldu. 4 haftadirda evde yatiyrum. 10 gün önce falanda 1cm acilmam oldugunu ögrendim. Gecen cumada 2-3cm olmus diye ögrendim.