hayalperest2310 Yesraan niye gittin ki kız bekle sancını suyun gelmediği sürece doktorum bana öyle dedi nişanla gelme dedi
hayalperest2310 Yesraan benim hep alttan oluyor canım alıştım ilk de kasardım rahat bırakınca acımıyor😂😂
Yesraan pembiktavsan zaten gitim çatala aldı açıklık yok eliyle mahveti beni sonra nst bagladi sancj 75 çıkmış geri eve geldim
YagmurAnnesi Yesraan ilk hamileliğimde sabah geldi nerdeyse 20 saat sonra doğum oldu. Yi hatırlamıyorum ama 3. Gebelikte nişan ya da suyum gelmedi. Sancılarla gittim hastaneye. Yani illaki kendinizi su veya nişan diye şartlamayın☺️ Ama nişan gelirse de duruma göre bir kaç gün sürebiliyor. Ya da o gün içinde de olabilir. Tamamen gebelikle alakalı.
YagmurAnnesi Yesraan her sancıda yürü canım. Çömel kalk zorlansan da yap doğumun daha kolay olur inşallah. Rabbim bi avazda kurtarsın 🤲🏻
hayalperest2310 Yesraan doğum yakın demek ki canım Rabbim kurtarsın inşallah haber et merak ederim seni
elifcicek_07 Ayy ne güzel şeyler yaa herşeyin vaktine zamanına göre olması gerektiği gibi olması. Maşallah size Allah bir avazda kavuşmayı nasip etsin doğumdan sonra bizlere de dua edin bu yaşadıklarınız çok güzel 🥹🥹🌺
Yesraan elifcicek_07 Allah’ım ne muradın varsa versin kuzum gerçektende annelerin hakkı odenmezmis bunu öğrendim o sancilar çok fenaa rabbim kolay kurtarsın cümlemizide.🤲🤲🤲
Zynpbr00 Yesraan Her sancı geldiğinde sakinve nefes al ver. Karnına beline sıcak su tut. Varsa zemzem iç. Beline masaj yap. Her aancı geldigunde çomel tuvalet pozisyonunda. Ve pozitif olmaya çaliş olur mu. Hepsi gecicek birkaç saat sonra yavrum kucağinda İnşallah:) Allah yardimcın olsun
YagmurAnnesi Yesraan bana 5 cm açılma var dendi her sancıda merdiven indim çıktım bacaklarımı aça aça yürüdüm 2 saatte doğum yaptım canım. senin açılman daha fazla hareketsiz kalma ❤️