Bağkurlu olup dogum parası alan var mi internetten araştırdım vergi mükellefi ise alabilir diyor şirket olmadığı sürece şahıs işletmesi benim ki ama yine de aklımda soru işaretleri yok değil içinizde bagkurlu olup dogum parası alan var mı aldiysanız ne kadar ödeme yapıldı.