Bende aralıkta ayrıldım 5 şubatta doğum yaptım bana 1 defa yattı para bende anlamadım daha yatacak mı diye bekliyorum çünkü internette yazan rakam yatmadı 9 bin civarı bişey yattı internette toplamda 13-15 civarı yazıyor daha yatacak mı acaba doğum sonrası çalışamaz parası da izin tarihi bitince mi yatacak yatacaksa ne kadar yatacak onu merak ediyorum size ne kadar yattı 2 kez yatmış en azından 😵💫😩