cherryblossom7 bana da önemsiz gibi cok davrandılar yok hamileliği boyunca kanama yaşayan var adet gören var diye diye ama konu plesenta diyince bakıyorlardı yüzüme bebeği etkilemediği icin cok kafama takmadım ama ilk 25 de olunca erken doğum olur diye korkmuştum 28 haftada rahat nefes aldım yaşam sınırı diye öyle öyle dikkat ede ede Allah’ın izniyle geçiyor ki benim geçmeseydi de sezeryan olur kafasındaydım bebek iyi olsun yeterli canını sıkma önemli olan bebeğin iyi olması sezeryan olmus normal olmus bence hiccc önemli değil ki su an çatım uygun mu onu bile bilmiyorum belki o sebepten sezeryan olcak ama o fikre öyle alıştım ki önemli olan bebeğim diyorum bazen normal doğum bile uzak geliyor 😬😹 kasma kendini yorma çok fazla çıkar Allah’ın izniyle çıkmazsa da ölüm yok ucunda bebeğine kavuşacağın anı düşün 🥰🫶🫶