Elifsimsek 25 de öğrendim kanamayla 28 de de kanama yaşadım 33 de düzeldi hamdolsun, doktor sürekli yatmamı söylemedi sadece ilişki ağır kaldırmak yasak vs dedi ki ben her iki kanamayı da çok rutin yorgun olmadığım ilişki yaşamadığım anlarda yaşamıştım yani bence kanamanın çok da yorgunlukla ilgisi yok çünkü ikisi de gece uyurken oldu çok korkunctu gerçekten Allah düsmanıma yaşatmasın… uykudan uyandırmıştı her ikisi de cisim zannedip gittiğimde kan görmüştüm ve cis gibi akıyordu resmen ertesi gün lekeye dönüşmüştü her iki kanama da. Ama dediğim gibi sonrasında bende yattım doktor yat dememesine rağmen ben korktum erken doğum olmasın kanama olmasın vs diye 30 da gittiğimde de previa dediler 33 de normal doğum yapabilirsin çıkmış dediler hiç beklemiyordum ama oldu Mevla mucizesi Allah afiyetle sizlere de çıktığını öğrenmeyi nasip etsin çıkmazsa da her previa kanama yaşamıyor ki yaşansa bile bebeği etkilemiyor her kanama, o yüzden korkmayın ama donanımlı bir hastanede yapın kontrollerinizi
Ben ilk kanamada bir gece yattım doktorlara kalsa bir kaç gün yatıracaklardı ama ben bunalıp çıktım çünkü ilaç vs vermiyorlardı sadece Demir hapı veriyorlardı ve habire nst bağlıyorlardı haftam da çok küçüktü (25) o yüzden hiç durmak istemedim evde dinlendim
İkinci de de gittim bebeğin kalp atışları normal olunca hamdolsun yatış reddedip çıktım
Her ikisinde de imza ile çıktım