Denizinannesiii34 ben normal kahvaltı ettim gittim aç veya tok olmana gerek YOk diye biliyorum canım hiçbir ücrette almıyorlar sadece açıdan sonra birgün boyunca ateşin veya kolun şişmezse hiçbir sorun teşkil etmiyor duş alınmaz derler ben hastane sağlık ocağı gibi yerleri sevmem hep duşta alırım yani geldikten sonra