sekiz Ben 4+6dayım, yarın 5 hafta olacak son regl tarihime göre. Allah hiçbirimizin kucağını boş bırakmasın💝
Nasupetteri3 sekiz bende şimdi 6hafta oldum ve 7yil sonra tupbebekti ilk bebeğim bu ikinci ve kendiliğinden oldu. Rabbim saglicakla kucağımıza almayı nasip etsin
Seher112 sekiz bizde Allah nasip ederse 4 haftalığız ama sadece kanda çıkıyor henüz görünen bişey yok
sekiz selencinaar Yaa ne kadar tatlı😍 Bebeklerimiz için çok sabırsızım😊 Ben de sizi tebrik ederim, çok teşekkürler😊 Nerede yaşıyorsunuz?🥰
sekiz Freckles YigitHazal Seher112 Nasupetteri3 selencinaar 2609nrgl user56 Ogretmen Ozgur_anne Kızlar hepinizin cevaplarını okudum, sizler adına da kendim kadar sevindim. :) İnşallah Allah kucağımıza almayı sağlıkla mutlulukla nasip eder. Hep iletişimde kalmayı çok isterim sizlerle. Bu süreci daha keyifli daha motive olarak geçirebiliriz. İster burdan gönderinin altında ister bir iletişim platformunda (whatsapp vb.) grup açıp sohbet ederek. :) Hepimiz aynı haftalarda olduğumuz için bebeklerimizi de Allahın izniyle yakın zamanlar da kucağımıza alacağımız için bu beni heyecanlandıran bi durum oldu :))) Siz ne dersiniz? :))
sekiz 2609nrgl Ogretmen 1ciftyesilgoz Gzz19 Freckles YigitHazal esra__94 user56 Ozgur_anne Seher112 Nasupetteri3 selencinaar Fikir veren arkadaşlarım için teşekkür ederim, telegram açtım şimdi ama ilk kez kullanıyorum nasıl ilerleyeceğim nasıl grup oluşturulur bilgi verir misiniz kızlar ? :)
sekiz Ogretmen 2609nrgl 1ciftyesilgoz Gzz19 Freckles esra__94 user56 YigitHazal Ozgur_anne Seher112 selencinaar Nasupetteri3 Sanırım bir grup kurabildim :) Link paylaşıyorum https://t.me/+o0onfpaWuhw4M2E0 Grup adı Hamişler :))))))))))
sekiz Freckles Çok tebrik ederim beraber ilerliyoruz çok hoşuma gitti 😍 , bugün 5 haftalık olduk yarın doktora gideceğiz çok heyecanlıyım siz hiç gittiniz mi?🥰
Freckles sekiz Gittim ama 4. Hafta içinde gittim. Keseyi veya bebişi göremedik. 7. Haftanın içinde gelmemi söyledi o zaman bir daha gidicem 😊🤗
user56 Merhaba bende 4+4 kızlar ne gibi ağrılarınız var bende dün akşamdan beri karın ağrısı gaz sancısı gibi bir de bel ağrısı var çok normal mi
YigitHazal sekiz böyle bir şeye benim de ihtiyacım var. Ailemden uzaktayım. Hamilelik sürecimi tek geçireceğim. Çevremde de başka hamiş yok 😊
sekiz esra__94 Merhaba Esra Hanım ben yaşamadım sadece 1 TL büyüklüğünde kahverengi lekem oldu, sandım ki aa regl oluyorum, 2 gün geçti olmayınca sonra da test yaptırdım Beta HGC