Aleynanur Oğlum 2.5 yaşında o doğmadan burdan bir sürü şey almıştım hatta bazılarını da büyük aldım ta o zaman hala giydirdiği var eskimiyor rengi gitmiyor kalıbı tam uygun şimdi kızıma hamileyim yine burdan alırım güzel sayfa tavsiye ederim brn de ❤
_yfs_ Edafmo 3 aylık verdim gece 2 de sipariş normalde sadece üçlü zıbın alacaktım güvenemediğimden sizin alıp memnun kaldığınızı görünce bütün kıyafetlerini aldım galiba 🤭 teşekkür ederim 🌹
Edafmo _yfs_ yani ben çok memnun kaldım çevreme de hep önerdim büyük ihtimalle bundan sonra çoğu alışverişini ordan yaparım😂 inşallah sizde memnun kalırsınız güzel günlerde giydirin💕
_yfs_ Edafmo inşallah hepimiz sağlıkla güzelce giydirelim inşallah hala gözüm sitede akşam olmayan birkaç parça eklenmiş ama aldıklarım kalmamış 🤭 birazda 3-6 aylık alayımda kalsın fiyatlar artıyor malum
Edafmo _yfs_ valla bence alınabilir ben uygun fiyatlı diye lcwadan ebebekten falan 9-12 almışlığım var 😂
_yfs_ Edafmo canım benim siparişlerde geldi sadece aldığım bi zıbın diğerlerinden büyük ☺️Çok beğendim mallarını diğer aylarını almaya başlarım 🤭
_yfs_ Gulserenedik koza bebek outletinden aldım şuanda kullanıyorum ☺️İnstagram hesabıda var siteleride var .
Huhu21 Edafmo Instagramda miniminiherşey diye bir sayfa var bende ordan aldım aşırı aşırı uygun fiyatlar ben 2.ye sipariş verdim bekliyorum bakalım mutlaka bir göz atın aynıları geliyor