Edafmo Bu sayfayı Instagram’da gezerken keşfettim şansa bala bi cesaret sipariş verdim ilk kez. Nasıl olur ya da dolandırıcı mı bilmeden😂 kızlar ürünler çok güzel geldi. Bir de fiyatlar çok uygun şuan bahar indirimi var çoğu kıyafette de bedenler var. Kaliteleri güzel kalıpları da tam. Burada gördüğünüz en pahalı ürün 90₺ düşünün 😂 toplam 460₺ ye çok güzel bir alışveriş oldu. Uygun fiyatlı bebek alışveriş sayfası arayanlar oluyordu umarım yardımcı olmuşumdur🥰
Rwerdst Edafmo bende aldım bir sürü şey ordan 🥰 başta korktum ama hemen geldi 😊 f/p olarak baya yüksek hatta😃
Merycan65 Koza , ciciş bebe, evşen bebe bunların outlet bölümünden alışveriş yaptım hep güvenilir çok çok uygun sayfa sürekli outlet ürünler yenileniyo. Tavsiye ediyorum
_yfs_ Edafmo çıtçıtlı badi alacağım ama 0 mı alayım 3 ay mı kararsız kaldım genelde 0-3 oluyordu ama 😀😀😀
Edafmo _yfs_ 0 çok kullanışlı olmaz bence. Evet onu farkettim sitede 0-3 ay yazıyordu akdıklarıma gelen ürünlerde 3ay yazıyor 😂
_yfs_ Edafmo 3 aylık verdim gece 2 de sipariş normalde sadece üçlü zıbın alacaktım güvenemediğimden sizin alıp memnun kaldığınızı görünce bütün kıyafetlerini aldım galiba 🤭 teşekkür ederim 🌹