Benim eşim alırlarsa girer ama beni öyle görünce de yüreği kaldırır mı bilemedim 🥺 Ben aşırı canı tatlı, ağrı eşiği aşırı düşük biriyim eşim de bunu çok çok iyi biliyor 😬 Bi tık kaldıramayabilir belki ama girmek istiyor sadece şehir hastanesinde doğum yapacağım inşallah Manisa’da, orda eşimi bırakın doğuma almayı hastane odasına dahi almıyorlarmış 🥺 o yüzden çok zor 🥺