momlife_7 valla girmicekse normal yapamam dedim ona da 😂 Ayrıca normal doğum ha diyince olmuyor ki 🤷 tam doğum anında belki istenmeyebilir ama sancı zamanı ve açılmayı bekleme anında olmalı diye düşünüyorum🤷 niye tek ben çekeyim o anı, o duyguları😊hem bebiş ilk teması da bence eşle yapmalı🥰 babalık duygusunu çok arttırdığını söylüyor doktorlar❤️ ben sezeryanda eşimi istemem açıkçası🫤 ameliyat sonuçta😃