Elifee zaten kaynananız da eşiniz de istemiyormuş önemli olan anlamlı bir isim olması anlamsız ve eski bir ismi varsa bence koymayın ona da gerekli açıklamayı peygamber efendimiz çocuklarınıza anlamlı isimler koyun çocuklarınız sizin üzerinizdeki tek hakkı isim hakkıdır demiştir o yüzden bizde başka isim koymayı tercih ettik dersiniz sevebilirsiniz tabiki ama adını da koymak zorunda değilsiniz ismini çok seviyorsa kendi oğluna koysaydı