Elifee isim koymakla sevgi saygı gösterisi olmaz içime sinmeyen bir ismi hele asla çocuğuma koymam ne kendi babamın nede kayınpederimin ismini koymam eşim ve ben çok karşıyız o yeni bir birey kendine özel ismi hayatı ömrü olucak sırf koyayım diye 2 ismede karşıyım çocuğa yazık geleceğine yazık biri Ahmet diyor biri Mehmet bu konularda kimse umrumda değil kısaca 🙋🏼♀️