Hepinize 11+2 den merhabaa 😇 benim maşallah diyeyim bulantısız geçti çok şükür. Doktorum cinsiyet tahmininde de bulundu ama 3 hafta sonra kontrolde netleşir artık dedi. İkili tarama da verdim tek problemim şu an için cmv igm enfeksiyon çok düşük oranda pozitif çıktı. Yarın detaylı tetkik için tekrar gideceğim sanırım önceden geçirip geçirmediğime bakılacak başta stres yapmıştım ama şimdi olumlu düşünüyorum bebişim etkilenmesin diye. Hep sağlıklı ise benimle kalır dedim başından beri. Sağlıklı olduğuna inanıyorum. 🙏🏻🙏🏻 İnşallah hepimiz sorunsuz, sağlıklı bir şekilde bebişlerimizi kucağımıza alırız. ❤️🙏🏻