Minezra banada bütün teoriler de erkek cikiyor kizlarimda hep kız çıkıyordu 😂 bide şöyle bsy duydum bilmiyorum burda geçen biri yazmıştı bnm 2 kızımda hiç bir şekilde göğüs hassasiyeti ağrısı yoktu o bayanda diyodu bnmde 2 kızım var bnde yasamadim 1 erkek çocuğuna hamileyken düşük yapmış onda çok göğüs ağrısı varmış şuan yine hamileymiş erkeğe yine çok göğüs ağrısı varmış o aklımda kaldı sormak istedim