Dogaclk Ben de 8+4 ve ikinci gebeligim. Evde cocukla ilgilenmekten ah vah demeye firsat kalmiyor ☺️ kokulara karsi hassasim sadece. Kahveye bayilirdim simdi asla tahammulum yok.
Freefam Hafta bugun kontrolde doktorumuz net degil ama kiz gibi gorunuyor dedi ilk gebeligim benim de cok heyecanli😍
3kuzuAnnesiyim Sahradmla ee erkk cukmadı demkkı yanlış:/ gervı erkk cıkmadıgı yokkı her takvımde ılk kez erkk cıktı
Sahradmla 3kuzuAnnesiyim 3kuzuAnnesiyim bnm hem yaşım ufak hem çocuklarım ufak düşünmüyordum hiç bir şekilde şuan gerçekten çok merak ediyorum cinsiyeti 2 tane kızım var çok isterim oğlum olsun ama Rabbim neyi kısmet ederse o herşeyden önce sağlıklı hayırlı olması
3kuzuAnnesiyim Sahradmla @Three çvenumde ıkı ııxım car 3. Gebelıgım supriz dgl gayet planlı ovulasyonlu yumurta gunu takıplıydı ama 3. Kızım gelıck
eylulmihrasmom Sahradmla belki ilk çocuğunuzun cinsiyeti ne :) benim de 2.ama ilkinde düşük yapmıştım maalesef. şu an gerçekten çok zor geçiyor doktor prilam yazdı hiç bi seye yaramadı boğazım yırtılıyor kan geliyor iyice . su bile içsem kusuyorum🥹
Sahradmla eylulmihrasmom ilki kız canm ikincide kız 😂 ama nasıl anlatayım eşim işten gelirdi yemek hazirlardi kendine ben yorgan altına saklanirdm sırf koku gelmesin dışarı çıkıyordum hava almak için aldığım havadan bile migdem bulanirdi hatta insanlar bana ikiz kesin diyorlardı o kadar kötüydüm ki
eylulmihrasmom Sahradmla evet aynı bu sekildeyim insanlar abarttığımı düşünüyor belki ama gerçekten havadan bile midem bulanıyor 🥴🥴
Canireem Ben de 10+0 dayım kötüyüm midem bulanıyor ikinci gebeliğim kızım ilgi istiyor ilgilenemiyorum çok üzülüyorum ya
yakamozeinstein Merhaba 10+4 bizim. İkinci çocuğum ilki 5.5 yaşında bu ara soğuk algınlığı ve griple uğraşıyorum. Sürekli burnum tıkalı başım ağrıyor arada bulantı ve kusma da yokluyor bazen. Çok zorlanıyorum
3kuzuAnnesiyim Sahradmla masallah benım yasım ufak olsa hıc dert dgl zaten 5 cocuk ısterdım o yuzden yıne yapardım. Ama 35 yasındsyım gectı artık:)
Minik1Civciv Sahradmla 7+6 olduk üç kaybım var inşallah bu yavrumu sağlıkla kucağıma almayı nasip eder Rabbim 🤲🏼 sağlıkla kavuşalım yavrularımıza 🤲🏼🥹
Minik1Civciv Sahradmla sağol canım Allah razı olsun bugün az bir şey su gibi akıntı geldi normal midir